2011. november 4., péntek

First Post

 Sziasztok!


Régóta írogatok, volt már néhány blogom, de rendre nem tudtam befejezni a történeteimet. Hol elakadtam, hol elfogyott az ihlet, hol nem volt már kedvem az egészhez... aztán rájöttem, hogy egyszerűen csak nem voltam elég érett egy rendes történethez. Remélem, már felnőttem a feladathoz. Egy "The Vampire Diaries" fanfictionnal kezdeném a visszatérést, a "Breathe Again"-nel, aminek első ún. évada a "Without Choice" címet viseli, ami annyit jelent "Választás nélkül".
Több évadosra tervezem a történetet, és ha ti is úgy akarjátok akkor ez is meg is fog valósulni, rajtam ne múljék!
A történet ismertetője már olvasható az oldalsávban és azt el kell mondanom, hogy nem követi túlzottan a sorozatot, csak nagyon nagy vonalakban. De a második évad történéseit mindenképp ismerni kell hozzá. Nos, sok-sok véres izgalmat, vámpírokat, vérfarkasokat és idegtépő függővégeket garantálhatok! (: Remélem velem tartotok.

Breathe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése